Przetargi


Przetarg - Dostawa emulsji asfaltowej 2024

05‑03‑2024 14:21:04
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da098d7c-daec-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
Brak dokumentów
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg - zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Wieluńskiego w sezonie 2023/2024

04‑10‑2023 11:32:24
link do postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be64fec5-628b-11ee-9aa3-96d3b4440790
Brak dokumentów
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg -emulsja asfaltowa 2023

08‑02‑2023 14:08:47
link do postępowania:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f87d83da-a79e-11ed-9236-36fed59ea7dd
Brak dokumentów
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg - zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Wieluńskiego w sezonie 2022/2023

26‑09‑2022 11:48:05
link do postępowania : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf061eab-3b13-11ed-9171-f6b7c7d59353
Brak dokumentów
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Przetarg - sprzedaż drewna

24‑05‑2021 10:09:51
Dokumenty:
Plik pdf Ogłoszenie sprzedaż drewna.pdf
24‑05‑2021 10:10:37
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
296KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Regulamin sprzedaż drewna.pdf
24‑05‑2021 10:10:37
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
2,1MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Przetarg - sprzedaż samochodu Volkswagen Transporter

01‑03‑2021 12:07:39
Dokumenty:
Plik pdf pisemny przetarg ofertowy.pdf
01‑03‑2021 12:08:16
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
355KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf sprzedaż samochodu Volkswagen Transporter.pdf
01‑03‑2021 12:08:16
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
2,7MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Ogłoszenie o przetargu - zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2020/2021
14‑09‑2020 10:51:31

Ogłoszenie nr 584684-N-2020 z dnia 2020-09-14 r.
 

Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu: Praca sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu, krajowy numer identyfikacyjny 73093854000000, ul. ul. Fabryczna  7 , 98-300  Wieluń, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 431 450, e-mail zamowienia@pzdwielun.pl, faks 438 431 452.
Adres strony internetowej (URL): bip.pzdwielun.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
bip.pzdwielun.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
bip.pzdwielun.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Praca sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2020/2021
Numer referencyjny: PZD.SZ.272.01.20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wynajem niżej wymienionych nośników, sprzętu: ZAD. NR 1 2 szt. sam. o nośności min. 8 ton jako nośniki pługo-piaskarek, każdy w ilości: Lp. Opis Jednostka miary Ilość jednostek 1. Praca nośnika z piaskarką km 2.000 2. Praca nośnika z pługiem km 1.000 3. Praca nośnika równocześnie z pługiem i piaskarką km 1.000 ZAD. NR 2 1 szt. ładowarka o pojemności co najmniej 2,0 m3 , w ilości: Lp. Opis Jednostka miary Ilość jednostek 1. Praca godz. 300 2. Dyżur godz. 300 ZAD. NR 3a 1 szt. ładowarka o pojemności co najmniej 3,4 m3, w ilości: Lp. Opis Jednostka miary Ilość jednostek 1. Praca godz. 50 ZAD. NR 3b 1 szt. ładowarka o pojemności co najmniej 4,5 m3, w ilości: Lp. Opis Jednostka miary Ilość jednostek 1. Praca godz. 50 ZAD. NR 4 3 szt. piaskarka o poj. min. 6 m3 + pług+ własny nośnik samochodowy, każda w ilości: Lp. Opis Jednostka miary Ilość jednostek 1. Praca nośnika z piaskarką km 1.000 2. Praca nośnika z pługiem km 700 3. Praca nośnika równocześnie z pługiem i piaskarką km 700 ZAD. NR 5 1 szt. pług ciężki + własny samochód o nośności min. 14 ton w ilości: Lp. Opis Jednostka miary Ilość jednostek 1. Praca nośnika z pługiem km 500 ZAD. NR 6 1 szt. sam. o nośności min. 15 ton, co najmniej 3 osiowy jako nośnik pługa ciężkiego ( pług po stronie zamawiającego) w ilości: Lp. Opis Jednostka miary Ilość jednostek 1. Praca nośnika z pługiem km 700 ZAD. NR 7 1 szt. ciągnika lekkiego z pługiem z posypywarką piasku do chodników w ilości: Lp. Opis Jednostka miary Ilość jednostek 1. Praca godz. 100

II.5) Główny kod CPV: 90630000-2
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV
90212000-6



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-04-15

Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
      2021-04-15


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:






 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: , godzina: ,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


 

Część nr: 1 Nazwa: ZAD. NR 1 1 szt. sam. o nośności min. 8 ton jako nośniki pługo-piaskarek

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAD. NR 1 2 szt. sam. o nośności min. 8 ton jako nośniki pługo-piaskarek Lp. Opis Jednostka miary Ilość jednostek 1. Praca nośnika z piaskarką km 2.000 2. Praca nośnika z pługiem km 1.000 3. Praca nośnika równocześnie z pługiem i piaskarką km 1.000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90212000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,94
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr: 2 Nazwa: ZAD. NR 1 1 szt. sam. o nośności min. 8 ton jako nośniki pługo-piaskarek

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAD. NR 1 1 szt. sam. o nośności min. 8 ton jako nośniki pługo-piaskarek Lp. Opis Jednostka miary Ilość jednostek 1. Praca nośnika z piaskarką km 2.000 2. Praca nośnika z pługiem km 1.000 3. Praca nośnika równocześnie z pługiem i piaskarką km 1.000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90212000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr: 3 Nazwa: ZAD. NR 2 1 szt. ładowarka o pojemności co najmniej 2,0 m3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAD. NR 2 1 szt. ładowarka o pojemności co najmniej 2,0 m3 Lp. Opis Jednostka miary Ilość jednostek 1. Praca godz. 300 2. Dyżur godz. 300
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90212000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr: 4 Nazwa: ZAD. NR 3a 1 szt. ładowarka o pojemności co najmniej 3,4 m3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAD. NR 3a 1 szt. ładowarka o pojemności co najmniej 3,4 m3 Lp. Opis Jednostka miary Ilość jednostek 1. Praca godz. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90212000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr: 5 Nazwa: ZAD. NR 3b 1 szt. ładowarka o pojemności co najmniej 4,5 m3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAD. NR 3b 1 szt. ładowarka o pojemności co najmniej 4,5 m3 Lp. Opis Jednostka miary Ilość jednostek 1. Praca godz. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90212000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr: 6 Nazwa: ZAD. NR 4 1 szt. piaskarka o poj. min. 6 m3 + pług+ własny nośnik samochodowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAD. NR 4 3 szt. piaskarka o poj. min. 6 m3 + pług+ własny nośnik samochodowy Lp. Opis Jednostka miary Ilość jednostek 1. Praca nośnika z piaskarką km 1.000 2. Praca nośnika z pługiem km 700 3. Praca nośnika równocześnie z pługiem i piaskarką km 700
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90212000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr: 7 Nazwa: Zad nr 4 1 szt. piaskarka o poj. min. 6 m3 + pług+ własny nośnik samochodowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad nr 4 1 szt. piaskarka o poj. min. 6 m3 + pług+ własny nośnik samochodowy Lp. Opis Jednostka miary Ilość jednostek 1. Praca nośnika z piaskarką km 1.000 2. Praca nośnika z pługiem km 700 3. Praca nośnika równocześnie z pługiem i piaskarką km 700
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90212000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr: 8 Nazwa: Zad nr 4 1 szt. piaskarka o poj. min. 6 m3 + pług+ własny nośnik samochodowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad nr 4 1 szt. piaskarka o poj. min. 6 m3 + pług+ własny nośnik samochodowy Lp. Opis Jednostka miary Ilość jednostek 1. Praca nośnika z piaskarką km 1.000 2. Praca nośnika z pługiem km 700 3. Praca nośnika równocześnie z pługiem i piaskarką km 700
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90212000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr: 9 Nazwa: ZAD. NR 5 1 szt. pług ciężki + własny samochód o nośności min. 14 ton

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAD. NR 5 1 szt. pług ciężki + własny samochód o nośności min. 14 ton Lp. Opis Jednostka miary Ilość jednostek 1. Praca nośnika z pługiem km 500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90212000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr: 10 Nazwa: ZAD. NR 6 1 szt. sam. o nośności min. 15 ton, co najmniej 3 osiowy jako nośnik pługa ciężkiego ( pług po stronie zamawiającego)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAD. NR 6 1 szt. sam. o nośności min. 15 ton, co najmniej 3 osiowy jako nośnik pługa ciężkiego ( pług po stronie zamawiającego) w ilości: Lp. Opis Jednostka miary Ilość jednostek 1. Praca nośnika z pługiem km 700
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr: 11 Nazwa: ZAD. NR 7 1 szt. ciągnika lekkiego z pługiem z posypywarką piasku do chodników

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAD. NR 7 1 szt. ciągnika lekkiego z pługiem z posypywarką piasku do chodników Lp. Opis Jednostka miary Ilość jednostek 1. Praca godz. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90212000-6, 90212000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:



 


w załączeniu SIWZ
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
12,3MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Ogłoszenie- sprzedaż drewna z placu PZD III

02‑03‑2020 14:14:40
Dokumenty:
Plik pdf Regulamin III.pdf
02‑03‑2020 14:16:18
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
2,2MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf ogłoszenie III.pdf
02‑03‑2020 14:16:18
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
293KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Przetarg - sprzedaż drewna II

21‑01‑2020 12:30:19
Dokumenty:
Plik pdf ogłoszenie o zamówieniu II postępowanie.pdf
21‑01‑2020 12:31:07
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
304KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf SIWZ drewno II postępowanie.pdf
21‑01‑2020 12:31:07
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
2,2MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Przetarg - sprzedaż drewna na placu PZD w Wieluniu

10‑01‑2020 09:23:35
Dokumenty:
Plik pdf siwz drewno.pdf
10‑01‑2020 09:26:20
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
2,2MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf ogłoszenie o zamówieniu.pdf
10‑01‑2020 09:26:20
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
304KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów: 27 Numer strony: 1  2  3  
Informacja wytworzona przez:
Bartek Panek
email: sekretariat@pzdwielun.pl tel.:043 843 14 50 fax: 043 843 14 52
, w dniu:  17‑07‑2008 09:46:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Bartek Panek
email: sekretariat@pzdwielun.pl tel.:043 843 14 50 fax: 043 843 14 52
, w dniu:  17‑07‑2008 09:46:00
Data ostatniej aktualizacji:
05‑03‑2024 14:22:24
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie