Przetarg - emulsja asfaltowa
Wieluń: dostawy drogowej emulsji asfaltowej K1-65 w łącznej ilości 120 Mg
Numer ogłoszenia: 25241 - 2015; data zamieszczenia: 25.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu , ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8431450, faks 043 8431452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdwielun.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy drogowej emulsji asfaltowej K1-65 w łącznej ilości 120 Mg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy drogowej emulsji asfaltowej K1-65 w łącznej ilości 120 Mg (kationowa szybkorozpadowa emulsja asfaltowa o zawartości lepiszcza 65%) loco siedziba zamawiającego - Wieluń, ul. Fabryczna 7.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- maksymalnie 20% zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
44.11.36.10-1, 14.51.20.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( na formularzu Nr1),
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostaw - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdwielun.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu ul. Fabryczna 7 98-300 Wieluń pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2015 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu ul. Fabryczna 7 98-300 Wieluń pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
w załączeniu SIWZ:
Przetarg - paliwo
Wieluń: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych (etylina bezołowiowa 95, olej napędowy, olej opałowy) do samochodów służbowych, sprzętu silnikowego stanowiącego wyposażenie Powiatowego Zarządu Dróg w Wieluniu
Numer ogłoszenia: 382228 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu , ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8431450, faks 043 8431452.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych (etylina bezołowiowa 95, olej napędowy, olej opałowy) do samochodów służbowych, sprzętu silnikowego stanowiącego wyposażenie Powiatowego Zarządu Dróg w Wieluniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych (etylina bezołowiowa 95, olej napędowy, olej opałowy) do samochodów służbowych, sprzętu silnikowego stanowiącego wyposażenie Powiatowego Zarządu Dróg w Wieluniu: - etylina bezołowiowa Pb 95 - 4 600 litrów - olej napędowy ON - 34 500 litrów - olej opałowy - 4.600 litrów.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
09.10.00.00-0, 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-pzd.powiat.wielun.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń pokój nr 10 sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
01.12.2014 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń pokój nr 10 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
w załączeniu SIWZ:
Przetarg - zimowe utrzymanie dróg
Wieluń: pracę sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 320990 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu , ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8431450, faks 043 8431452.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
pracę sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2014/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu - zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg, tj. praca następującego sprzętu: ZAD. NR 1 samochody o nośności minimum 8 ton jako nośniki pługo-piaskarek - 2 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 60 km przebiegu - 8000 ZAD. NR 2 samochód o nośności min. 8 ton jako nośniki pługów średnich- pług dziobaty - 1 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 10 km przebiegu - 3000 ZAD. NR 3 samochód o nośności min. 8 ton jako nośniki pługów średnich -pług średni jednostronny - 1 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 10 km przebiegu - 3000 ZAD. NR 4a ładowarka o pojemności co najmniej 1,4 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 500 godz. dyżuru - 500 ZAD. NR 4b ładowarka o pojemności co najmniej 3,4 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 10 ZAD. NR 4c ładowarka o pojemności co najmniej 4,5 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 10 ZAD. NR 5a piaskarka o pojemności min. 4 m3 + pług średni + własny nośnik samochodowy - 1 szt. w ilości: km pracy nośnika z piaskarką - 3000 km pracy nośnika z pługiem - 1000 km pracy równocześnie z pługiem i piaskarką - 1000 dyżur - 50 ZAD. NR 5b Piaskarka o pojemności min. 6 m3 + pług średni + własny nośnik samochodowy - 2 szt. w ilości: km pracy nośnika z piaskarką - 3000 km pracy nośnika z pługiem - 1000 km pracy równocześnie z pługiem i piaskarką - 1000 dyżur - 50 ZAD. NR 6 pług ciężki ( wykonawcy ) + własny samochód o nośności minimum 14 ton - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 50 ZAD. NR 7 Samochód o nośności minimum 15 ton co najmniej 3 osiowy jako nośnik pługa ciężkiego ( pług zamawiającego ) - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 50.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
90.21.20.00-3, 90.21.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 15.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek doświadczenia- Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się co najmniej latami doświadczeń przy zimowym utrzymaniu dróg ( gminne, powiatowe, wojewódzkie, krajowe ): Nr zadania Przedmiot doświadczenia przy zimowym utrzymaniu dróg Lata doświadczenia 1 praca pługopiaskarką min. 3 lata 2 praca pługiem min. 1rok 3 praca pługiem min. 1 rok 4a praca ładowarką min. 1 rok 4b praca ładowarką min 1 rok 4c praca ładowarką min 1 rok 5a praca pługopiaskarką min. 2 lata 5b praca pługopiaskarką min. 2 lata 6 praca pługiem ciężkim min. 1 rok 7 praca pługiem ciężkim min. 2 lata
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz sprzętu , jakimi dysponuje oferent i jaki wystawia do przetargu
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( na formularzu Nr1)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdwielun.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu, ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
10.10.2014 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu, ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1 NAZWA: ZAD. NR 1 samochody o nośności minimum 8 ton jako nośniki pługo-piaskarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD. NR 1 samochody o nośności minimum 8 ton jako nośniki pługo-piaskarek - 1 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 60 km przebiegu - 8000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-3, 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2 NAZWA: ZAD. NR 1 samochody o nośności minimum 8 ton jako nośniki pługo-piaskarek -.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD. NR 1 samochody o nośności minimum 8 ton jako nośniki pługo-piaskarek - 2 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 60 km przebiegu - 8000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-3, 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
3 NAZWA: ZAD. NR 2 samochód o nośności min. 8 ton jako nośniki pługów średnich- pług dziobaty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD. NR 2 samochód o nośności min. 8 ton jako nośniki pługów średnich- pług dziobaty - 1 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 10 km przebiegu - 3000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-3, 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
4 NAZWA: ZAD. NR 3 samochód o nośności min. 8 ton jako nośniki pługów średnich -pług średni jednostronny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD. NR 3 samochód o nośności min. 8 ton jako nośniki pługów średnich -pług średni jednostronny - 1 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 10 km przebiegu - 3000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-3, 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
5 NAZWA: ZAD. NR 4a ładowarka o pojemności co najmniej 1,4 m3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD. NR 4a ładowarka o pojemności co najmniej 1,4 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 500 godz. dyżuru - 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-3, 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
6 NAZWA: ZAD. NR 4b ładowarka o pojemności co najmniej 3,4 m3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD. NR 4b ładowarka o pojemności co najmniej 3,4 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-3, 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
7 NAZWA: ZAD. NR 4c ładowarka o pojemności co najmniej 4,5 m3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD. NR 4c ładowarka o pojemności co najmniej 4,5 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-3, 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
8 NAZWA: ZAD. NR 5a piaskarka o pojemności min. 4 m3 + pług średni + własny nośnik samochodowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD. NR 5a piaskarka o pojemności min. 4 m3 + pług średni + własny nośnik samochodowy - 1 szt. w ilości: km pracy nośnika z piaskarką - 3000 km pracy nośnika z pługiem - 1000 km pracy równocześnie z pługiem i piaskarką - 1000 dyżur - 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-3, 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
9 NAZWA: ZAD. NR 5b Piaskarka o pojemności min. 6 m3 + pług średni + własny nośnik samochodowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD. NR 5b Piaskarka o pojemności min. 6 m3 + pług średni + własny nośnik samochodowy - 2 szt. w ilości: km pracy nośnika z piaskarką - 3000 km pracy nośnika z pługiem - 1000 km pracy równocześnie z pługiem i piaskarką - 1000 dyżur - 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-3, 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
10 NAZWA: ZAD. NR 5b Piaskarka o pojemności min. 6 m3 + pług średni + własny nośnik samochodowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD. NR 5b Piaskarka o pojemności min. 6 m3 + pług średni + własny nośnik samochodowy - 2 szt. w ilości: km pracy nośnika z piaskarką - 3000 km pracy nośnika z pługiem - 1000 km pracy równocześnie z pługiem i piaskarką - 1000 dyżur - 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-3, 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
11 NAZWA: ZAD. NR 6 pług ciężki ( wykonawcy ) + własny samochód o nośności minimum 14 ton.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD. NR 6 pług ciężki ( wykonawcy ) + własny samochód o nośności minimum 14 ton - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-3, 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
12 NAZWA: ZAD. NR 7 Samochód o nośności minimum 15 ton co najmniej 3 osiowy jako nośnik pługa ciężkiego ( pług zamawiającego ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD. NR 7 Samochód o nośności minimum 15 ton co najmniej 3 osiowy jako nośnik pługa ciężkiego ( pług zamawiającego ) - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-3, 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
w załączeniu SIWZ:
Przetarg - sprzedaż drewna - KC III
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG
O G Ł A S Z A III
PISEMNY PRZETARG OFERTOWY NA SPRZEDAŻ DREWNA ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA PLACU PZD W WIELUNIU:
- jesion - 28,23 m3
- dąb - 4,72 m3
- topola - 8,16 m3
na warunkach określonych w regulaminie przetargu ( w załączeniu )
Przetarg - sprzedaż drewna - KC II
w załączeniu Specyfikacja do pobrania
Przetarg - sprzedaż drewna - KC
Przetarg obejmuje sprzedaż drewna znajdującego się na placu PZD w Wieluniu:
- jesion - 28,23 m3
- dąb - 4,72 m3
- topola - 8,16 m3
Regulamin przetargu w załączeniu:
Ogłoszenie o przetargu - kruszywo
Wieluń: 3.1. Dostawa kruszywa : - grys bazaltowy płukany frakcji: 2-5mm, w łącznej ilości 500 Mg - grys bazaltowy frakcji 5-8mm w łącznej ilości 250 Mg - kliniec bazaltowy 0-31,5mm w łącznej ilości 150 Mg loco siedziba zamawiającego - Wieluń, ul. Fabryczna 7
Numer ogłoszenia: 12862 - 2014; data zamieszczenia: 13.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu , ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8431450, faks 043 8431452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pzdwielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
3.1. Dostawa kruszywa : - grys bazaltowy płukany frakcji: 2-5mm, w łącznej ilości 500 Mg - grys bazaltowy frakcji 5-8mm w łącznej ilości 250 Mg - kliniec bazaltowy 0-31,5mm w łącznej ilości 150 Mg loco siedziba zamawiającego - Wieluń, ul. Fabryczna 7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Dostawa kruszywa : - grys bazaltowy płukany frakcji: 2-5mm, w łącznej ilości 500 Mg - grys bazaltowy frakcji 5-8mm w łącznej ilości 250 Mg - kliniec bazaltowy 0-31,5mm w łącznej ilości 150 Mg loco siedziba zamawiającego - Wieluń, ul. Fabryczna 7.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Do 50% zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
14.21.23.30-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia: - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pzdwielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu pokój nr 10 ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
29.01.2014 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu pokój nr 10 ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
SIWZ w załączeniu:
Ogłoszenie o przetargu - emulsja asfaltowa
Wieluń: dostawy drogowej emulsji asfaltowej K1-65 w łącznej ilości 110 Mg (kationowa szybkorozpadowa emulsja asfaltowa o zawartości lepiszcza 65%) loco siedziba zamawiającego - Wieluń, ul. Fabryczna
Numer ogłoszenia: 7023 - 2014; data zamieszczenia: 13.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu , ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8431450, faks 043 8431452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pzdwielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawy drogowej emulsji asfaltowej K1-65 w łącznej ilości 110 Mg (kationowa szybkorozpadowa emulsja asfaltowa o zawartości lepiszcza 65%) loco siedziba zamawiającego - Wieluń, ul. Fabryczna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawy drogowej emulsji asfaltowej K1-65 w łącznej ilości 110 Mg (kationowa szybkorozpadowa emulsja asfaltowa o zawartości lepiszcza 65%) loco siedziba zamawiającego - Wieluń, ul. Fabryczna.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- do 50 % zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
44.11.36.20-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( na formularzu Nr1)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pzdwielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu pokój nr 10 ulica Fabryczna 7, 98-300 Wieluń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
28.01.2014 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu pokój nr 10 ulica Fabryczna 7, 98-300 Wieluń.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
SIWZ w załączeniu :
Ogłoszenie o przetargu - praca sprzętu
Wieluń: Praca sprzętu przy bieżącym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w 2014 r. samochód samowyładowczy o ładowności minimum 6 ton godz. 1 300
Numer ogłoszenia: 12814 - 2014; data zamieszczenia: 13.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu , ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8431450, faks 043 8431452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pzdwielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Praca sprzętu przy bieżącym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w 2014 r. samochód samowyładowczy o ładowności minimum 6 ton godz. 1 300.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Praca sprzętu przy bieżącym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w 2014 r. samochód samowyładowczy o ładowności minimum 6 ton godz. 1 300.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- do 50 % zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
77.11.20.00-0, 60.18.10.00-0, 34.14.44.00-2, 45.23.31.40-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia tj. praca sprzętu przy bieżącym utrzymaniu dróg za wartość minimum 60.000 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada lub ma zapewniony dostęp do niżej podanych w pełni sprawnych jednostek sprzętu: - samochód o ładowności minimum 6 ton ( załącznik nr 5 do SIWZ),
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pzdwielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu pokój nr 10 ul. Fabryczna 7 98-300 Wieluń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
27.01.2014 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu pokój nr 10 ul. Fabryczna 7 98-300 Wieluń.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
SIWZ w załączeniu:
Ogłoszenie o przetargu - sól drogowa
Wieluń: Sukcesywne dostawy soli drogowej niezbrylającej DR do siedziby PZD w Wieluniu w 2014 r. w ilości 550 Mg
Numer ogłoszenia: 5591 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu , ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8431450, faks 043 8431452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pzdwielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy soli drogowej niezbrylającej DR do siedziby PZD w Wieluniu w 2014 r. w ilości 550 Mg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywne dostawy soli drogowej niezbrylającej DR do siedziby PZD w Wieluniu w 2014 r. w ilości 550 Mg.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
34.92.71.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże minimum jedną dostawę odpowiadająca przedmiotowi zamówienia - dostarczy potwierdzenie należycie wykonanej usługi bezpośrednio od podmiotu zajmującego się zimowym utrzymaniem dróg
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia ( formularzu Nr1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pzdwielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu ul. Fabryczna 7, pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
22.01.2014 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu ul. Fabryczna 7, pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
w załączeniu SIWZ: